Blodomloppet och fotboll

I torsdags gick blodomloppet av stapeln här i Örebro. Veckan innan det sprang jag och sambon Color me rad här i Örebro. Då fick vi/jag mersmak av att spribga lopp sp då anmälde jag oss till blodomloppet samma dag.

Tycker det är en härlig bild på oss från Color me Rad.

image

Tycker det är en härlig bild på oss 🙂

image

Color me rad sprang  vi på ca 33 minuter. Då stannade vi två gånger för ett rödljus och gick 2 ggr ca 50 m. Så det är en tid hag är nöjd med.

Nu när vi sprang blodomloppet körde vi en tävling mot varandra men även oss själva. Även detta lopp sprang jag på 33 minuter. Men det var väldigt varmt och så gick jag några gånger med. Känner mig besviken och misslyckad när jag går. MEN jag är ju egentligen hur grym som helst som orkar springa överhuvudtaget!

image

image

Tycker sista bilden säger allt om hur jag tyckte loppet var 😄

Och ja fotboll ja. Sambon kollar på matchen mellan Malmö och Celtic och jag irriterar mig bara!
Sambon berättar att Malmö får 150 miljoner om de går till gruppspel i champions league. 150 miljoner! Förra året gick de med vinst på 200 miljoner. Alltså dessa summor för några som springer och sparkar på en boll!!! Ne jag blir så sjukt provocerad och arg! Dessa miljoner skulle kunna gå tills så många andra som är i mer behov av dem! Nej ARG är det rätta ordet! 😈😠:evil: