Receptbok

Jag har letat land och rike efter en bra receptpärm/bok där jag kan sätta in mina egna utskrvna recept och den måste ju vara i A4-format då. Men nej jag kan inte hitta!
Denna hittade jag dock på lagerhaus:

image

Men det fanns ju för lite plastfickor i den så knappt hälften av alla recept fick plats.
Så jag gjorde mig en egen pärm!!

image

Frozen

Som de flest av er vet så älskar jag filmen ”Frozen”. Jag är helt uppslukad! Elsa är favoriten. Och inom en snart framtid ska jag köpa mig en egen Elsa klänning!

image

image

Jag tycker det är riktigt tråkigt att man inte kan köpa kläder med Frozentryck på i vuxenstorlek 😄
Jag äger en långärmad tröja med Elsa på men den köpte jag på Disney World i USA! Nej jag får väl söka igenom Ebay eller nåt ^^

Annars skulle jag kunna köpa det mesta med Elsa- eller Frozen-tryck! Till exempel dessa som jag hittade igår

image

En filt och en kudde!

Detta är mitt skåp på jobbet 😄

image

Som sagt I say no more!